vrijdag 8 april 2011

Don Juan


Vrouwen verleiden is een kunst. En het is er eentje die ik niet al te best beheers. Daar ben ik eerlijk in. Ben door schade en schande toch wat wijzer geworden en wil nu mijn schamele kennis delen. Ik heb ook sterk het vermoeden dat ,een legende als Don Juan moeite zou hebben gehad met Nederlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen vinden flirten met een vreemde al gauw eng. In een bar een gesprek beginnen wordt al snel gezien als ´´ik wil met je naar bed’’. Als dames in een groep zijn, zijn ze vaak vooral bezig met wat de ander ervan denkt. En wee de gebeente als een dame eens té gemakkelijk op aandacht van het manvolk ingaat. Het mocht er eens sletterig uit komen te zien. Als vrouw binnen een groep is het ook lastig balanceren. Krijg je teveel aandacht van de jongens, loop je de kans dat er jaloezie in de groep sluipt. En jaloerse vrouwen..!! Daar zou ik een hoofdstuk aan kunnen wijden. Dan wordt er heftig politiek bedreven, allianties gesloten en de mentale druk wordt langzaam maar zeker opgevoerd, todat de persoon in kwestie bezwijkt. Vrouwen schuwen daarbij geen enkel wapen. Met liegen, roddelen en achterbaks zijn hebben ze een meid die het spoor kwijt is, zo weer in het gareel!

Als Don Juan moet je echt heel voorzichtig te werk gaan. Vooral humor helpt. Als je een dame aan het lachen krijgt, heb je al heel wat gewonnen. Niet beginnen te slijmen en zeggen hoe mooi ze wel niet is. Hollandse dames weten namelijk van zichzelf best hoe mooi ze zijn. Dat stralen ze ook vaak uit. Het is ook niet slim om in te zetten op het aller mooiste meisje van de groep. De rest van de groep weet donders goed wie de mooiste is, en zal zich gepasseerd voelen. Daar komt bij dat de aller mooisten een ruime keus hebben, en je dus automatisch minder kans maakt. Ze kan je zonder pardon afwijzen en de volgende in de rij proberen.
Dring je niet op aan je toekomstige date, hou het losjes maar ga niet shoppen. Ga niet de sfeer proeven bij andere dames in haar bijzijn. Ze moet wel het gevoel hebben dat ze exclusief is voor je. Even wat minder aandacht om te kijken of het visje bijt. Vaak zoeken ze toch bevestiging, ook al lijken ze soms ongeintereseerd. En als zij eenmaal de aandacht van jou vraagt, is het klusje voor 90% geklaard. Dan is het afronden. Telefoonnummers uitwisselen, datum prikken, e.d. En dan zul je d’r echt gaan leren kennen. En zij jou ook. Voor mannen met weinig date ervaring is het best slim om even de ‘’ first date afknappers’’ te Googelen. Dat kan gewoon wat ellende voorkomen. Je kunt al mijn goedbedoelde tips ook gewoon lekker aan je laars lappen. Gewoon op je gevoel afgaan. Je hart of je pik volgen, of een mix van die twee. Wat ik heb geleerd; wees niet bang op je bek te gaan. De grootste uitglijder die ik heb gemaakt is het niet geprobeert te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten